Dette er beskrivelsen af dette fantastiske indlæg
Den nemme vej til at få nye kunder...
Mange tænker stadig telefoncanvas, når de skal have nye kunder. Det gør vi sådan set også - men vi vil gerne udfordre dig til at tænke bredere. Først får du et kort overblik over, hvordan vi selv får nye kunder - og derefter får du konkret viden om, hvordan du selv kan gøre.
Og i de næste får du struktureret information om, hvordan du kan supplere den hårde canvas med lidt mindre krævende tiltag.
Vore tre anbefalede veje til nye kunder
1. Canvas - det får du tools til lige om lidt
2. Canvas i kombination med Linkedin - det får du opskriften på næste gang
3. Social Selling. Hvad det er? Det er evnen til at få kunden til at ringe til dig. Vi kalder det "omvendt canvas". Det er et stort emne - så det får du masser af inspiration til fremover. Faktisk får du en hel drejebog som er lige til at kopiere. Du får indsigt i hvordan vi selv gør - og så er det blot at komme i gang.
Men der er mere! I fremtiden får du også inspiration til at sælge mere, komme dybere ned i kundens organisation og øge salget der, gensælge, stille de rette spørgsmål, styre salget, planlægge mødet, skrive det optimale tilbud (som ikke har fokus på pris) og meget, meget mere.
Men nu til det centrale!
I denne artikel ser vi på det grundlæggende: Den klassiske telefoncanvas.
Vi har gjort det nemt for dig - så nu skal du ikke læse mere. Du skal lytte!
Her er et link til vores podcastepisode om mødebooking. Lyt og få konkrete tips til bla.:
At gøre canvas sjovt
At øge din succesoplevelse selv om hitraten er lav
At opbygge den optimale samtale